воскресенье, 26 февраля 2017 г.

Мої перші кроки в програмуванні

Нам треба зробити програму «Дізнайся свій характер».
1)  Відкриємо папку з ресурсами і в «LOGO – копия» змінимо кнопки:
   

2) Збережемо цей файл, замінивши старий. Копіюємо його і вставляємо ще раз. Файл “LOGO” видаляємо, а файл “LOGO – копія – копія» перейменуємо на “LOGO”. Змінимо його розмір в Picture Manager на 64%.
3  3)   Запустимо Visual Studio і змінимо розрядність. В Recourse View відкриємо планшетку і відкоректуємо її під зображення.
    4) View Class Wizard. В Class name: App змінити на Dlg. В  Messages:знайти команду WM_MOUSEMOVE → Add Function → Edit Code.  І в цьому блоці відразу написати: SendMessage(WM_SYSCOMMAND, 0xF012, NULL);
    5)В ReadMe.txt скопіювати блок від CClientDC dc(this); до if (PtInRect…;.   View Class Wizard. В Class name: App змінити на Dlg. В  Messages: WM_LBUTTONDOWN → Add Function → Edit Code. В цей блок вставити скопійоване. Видалити фразу підкреслену червоним і вставити інший блок який в ReadMe знаходиться відразу над CClientDC dc(this); .
   6)     Змінити значення в kw[0]…  1- +650 2- +540 3- +130 4- 135.  Вимкнути dc.Rectangle(&kw[0]); 
   7) View Class Wizard. В Class name: App змінити на Dlg. В Virtual Functions :знайти команду OnCancel → Add Function → Edit Code. Видалити те, що є в блоці і ще раз вставити код який був над CCientDc dc(this).
   8) В ReadMe скопіювати POINT… до dc.Polyline(pt, 5); (включно) і вставити в блок OnLButtonDown перед цим відкривши фігурні дужки в if. А в самому початку блока написати: int x1, x2, x1, x2;
   9) Перед кожним kw[0] ввести: 1- x1=  2- y1=  3- x2=  4- y2= .  Під kw[0] написати:
 x1 = x1+20;
y1 = y1 +25;
x2 = x2 -10;
y2 = y2 -15;





.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Метод Крамера (правило Крамера)

Метод Крамера (правило Крамера)  — способ решения  систем линейных алгебраических уравнений  с числом уравнений равным числу неизвестных с...